ارزانترین باربری مشهد ایلام حمل بار خرده بار تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد ایلام حمل بار خرده بار تخفیف ویژه

حمل بار خرده بار و اثاثیه از مشهد به ایلام توسط باربری مشهد ایلام با نام تجاری نتسان دارای تخفیفات ویژه روزانه و مناسبتی تا 70% تخفیف لطفا جهت دریافت مشاوره و لیست قیمت حتما یکی از شماره های مجموعه باربری نتسان را در همراه خود ذخیره نمایید تا در مواقع لزوم امکان ارتباط برایتان مقدور باشد.

در این مطلب در مورد مسیر مشهد به استان گیلام و شهر گیلان و سایر شهرستان های این استان از جمله دهلران، ایوان و آبدانان دره شهر مهران سرابله ارکواز آسمان‌آباد چوار پهله بدره مطالب را بیان خواهیم نمود

باربری نتسان را ابتدا بیشتر بشناسیم این باربری با ارزانترین باربری در ایران از دو مبدا مشهد و تهران شناخته شده است البته قیمت(کرایه – نرخنامه هزینه) پایین به معنای کیفیت پایین نمی باشد بلکه این مجموعه در کیفیت سرویس دهی و سرعت و دقت نیز شناخته شده می باشد.

باربری تهران با داشتن رانندگان بسیار زیاد همواره در اسرع وقت در امر سرویس دهی آماده می باشد و تلاش نموده است سوده خود را بسیار اندک در نظر بگیرد اما در عوض با افزایش تعداد سرویس دهی آن کاهش درآمد را جبران کند که تا به امروز این موضوع به خوبی اجرا شده است.

مجموعه عظیم و بزرگ باربری نتسان بیش از یک دهه می باشد که در دو شهر مشهد و تهران مستقر می باشد و از این دو مبدا به تمام شهرهای ایران از جمله استان ایلام و تمامی شهرستان های این استان سرویس دهی می نماید. ما تمام تلاش خود را نموده ایم تا بتوانیم علاوه بر افزایش کیفیت سرویس دهی هزینه حمل را به کف و حداقل ممکن برسانیم به همین جهت می باشد که در فضای مجازی کاملا به عنوان یکی از ارزانترین شرکت های حمل و نقل و باربری شناخته شده هستیم.

باربری مشهد ایلام یکی از زیر مجموعه های باربری نتسان می باشد که منحصرا در مسیر مشهد به استان ایلام و شهرهای این استان سرویس هی می نماید و اتفاقا یکی از مسیر های پرسرویس ما می باشد و به همین جهت به خوبی توانسته ایم هزینه کرایه را به شدت کاهش دهیم و امیدواریم با حمایت شما همشهریان عزیز این رویه را همچنان ادامه دهیم.

باربری نتسان چند ویژه گی اساسی و مهم دارد 1- داشتن اکیپ های زیاد اماده 2- قیمت بسیار ارزان و پایین تر از تمامی باربری های سطح کشور 3- تنوع بسیار زیاد انواع ماشین سبک  و سنگین از جمله نیسان وانت بار کامیون خاور ده چرخ تریلی و ... 4- بارچین های بسیار حرفه ایی که قادر هستن حداکثر بار را در فضای ماشین چیدمان نمایند 5- کارگران متخصص و ماهر که دوره دیده می باشد و بسیاری ویژه گی های دیگر که همه دست به دست داده اند تا باربری نتسان نام مطمئن در میان مردم ایران شناخته شده شود.

توصیه اکید داریم به همه هموطنان عزیز که حتما جهت راستی آزمایی نرخ کرایه سرویس های باربری نتسان یکی از شماره های ما را در گوشی همراه خود ذخیره نمایید و با مدیران مجموعه مستقیما تماس حاصل فرمایید و مسیر خود نوع بار و ماشین مورد نظر را درخواست نمایید تا قیمت را به شما اعلام نمایند آن موقع متوجه تفاوت قیمت ما با سایر باربری های سطح کشور خواهید شد.

این باعث افتخار ما می باشد که مشتریان بارها و بارها به ما اعلام نمود اند که به صدها باربری تماس گرفته اند اما قیمت اعلام شده توسط ما پایینتر از همه باربری های دیگر بوده است. بنابریان بدون هیچگونه دغدغه ای در صورت نیاز به ماشین جهت حمل هرنوع بار بین شهری و دورن شهری نتسان را انتخاب نمایید تا از تخفیفات آن نیز بهره مند شوید.

باربری نتسان را به عنوان یکی از ارزانترین باربری های سطح کشور به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید تا انها نیز در صورت نیاز به حمل هرگونه بار اثاثیه خرده بار منزل اداری از سرویس های ما استفاده نمایند.
 مسیر های مشهد به ایلام به شرح زیر بوده و در تصویر شاخاس کاملا مشخص می باشد.
مسیر 1     1555 کیلومتر     17 ساعت و 9 دقیقه
مسیر 2     1542 کیلومتر     17 ساعت و 52 دقیقه
مسیر 3     1781 کیلومتر     21 ساعت و 7 دقیقه
مسیر شماره یک را رانندگان باربری نتسان توصیه می نمایند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ایلام ،باربری مشهد ایلام ،ارزانترین باربری مشهد ایلام ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: