حمل بار و اثاثيه از تهران به شيراز با ویژه ترین تخفیف باربری ها
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از تهران به شيراز با ویژه ترین تخفیف باربری ها

ابتدا اشاره می نماییم شرکت باربری نتسان به عنوان  یکی از قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل جاده ای و شهری در ایران شناخته شده است . شرکت باربری نتسان با داشتن ده ها اکیپ آماده از انواع ماشین های سنگین مانند تریلی - خاور مسقف - کامیون و ... همچنین ماشین های باربری سبک مانند وانت بار - نیسان و ...  به صورت شبانه روزی و هوشمند در خدمات همشهریان عزیز در شهر تهران می باشد.

هنگامی که در زمان اثاث کشی مقصد ما یک شهر دیگر است یا قصد داریم حمل بار و اثاث از یک شهر به شهر دیگر داشته باشیم گویی تمام مراحل اثاث کشی از نگرانی ها و دغدغه های بیشتری برخوردار می باشند. حتی نحوه ی بسته بندی وسایل هم فرق خواهد کرد و باید محکم تر و اصولی تر بسته بندی شوند.

اگر فاصله دو شهر طولانی نباشد کار حمل بار و اثاثیه آسانتر خواهد بود و در بازه زمانی کوتاه به پایان خواهد رسید اما زمانی که فاصله مبدا تا مقصد طولانی است کار حمل بار زمانبرتر خواهد بود و صبر و حوصله و دقت بیشتری را می طلبد. به عنوان مثال هرگاه بخواهیم از شهر تهران به شهر زیبای شیراز حمل بار و اثاث داشته باشیم باید مسافتی حدود 930 کیلومتر را طی کنیم در این بازه زمانی باید حدود 10 ساعت رانندگی کنیم که فاصله کمی نخواهد بود تا به مقصد برسید.

اصولا در باربری بین شهری آشنایی با قواعد جاده و قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت خود را نشان می دهد. ممکن است راننده ای در شهر به خوبی رانندگی کند اما در جاده راننده خوبی نباشد. بنابراین باید قبل از ورود به جاده ها برای رانندگی با تمامی اصول و قوانین جاده ها آشنایی داشته باشید. و استفاده از رانندگان با تجربه و با کفایت را در برنامه کار اثاث کشی خودر قرار دهید برای این منظور می توانید از شرکت های باربری مطمئن استفاده نمایید که ما به شما پیشنهاد باربری تسان را داریم.

 رانندگان باید عدم تخطی از سرعت مطمئنه و تردد با سرعت مجاز را همیشه در دستور کار خود قرار دهند، بیش از ۵۰ درصد تصادفات رانندگی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز رخ می‌دهد. رانندگان طول مسیر مبدأ تا مقصد را با دقت کامل رانندگی کنند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند، با رعایت همین نکات ساده می توان با اطمینان کامل حمل بار و اثاثیه را از تهران به شیراز به پایان رساند و بدون کوچکترین آسیبی بار را تحویل مشتری داد.

گروه باربری نتسان سعی بر این دارد تا بیشترین تلاش ممکن را برای رعایت اصول و مقررات جاده ها به انجام برساند. تا شما با رضایت کار حمل بار و اثاثیه خود را به ما بسپارید. نتسان با یک دهه تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت با بیمه معتبر بارهای شما را جا به جا میکند. با نتسان از ایمنی کالاهای خود مطمئن باشید و آسوده خاطر کار حمل بار و اثاثیه خود را به ما بسپارید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از تهران به شیراز،باربری تهران به شیراز،ارزانترین باربری تهران به شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: