باربری مشهد به اردکان | با 40% تخفیف تابستان 1402 با باربری نتسان
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به اردکان   - باربری نتسان مشهد توانسته است با حمایت همشهریان عزیز گام مهمی دیگری در کاهش هزینه های سرویس دهی بین شهری و شهری بردارد ( حمل و نقل بار، مسافت، زمان تحویل، بیمه بار، تعرفه، بسته‌بندی، بارگیری، تخلیه ) با افتخار اعلام می نماییم که 40% تخفیف ویژه تابستان 1402 هم اکنون برای تمام خودروهای خاور مسقف – نیسان – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ در باربری نتسان دسترس همشهریان عزیز می باشد . 

باربری مشهد به اردکان - همشهریان عزیز,حمل بار - کالا و اثاثیه منزل و اداری خود را در تابستان 1402 با 40% تخفیف ویژه به شرکت باربری نتسان مشهد به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل باری شهری و بین شهری در شرق کشور بسپارید. حمل و نقل بار، مسافت، زمان تحویل، بیمه بار، تعرفه، بسته‌بندی، بارگیری، تخلیه

 

باربری‌ها یا شرکت‌های حمل و نقل بار در ایران خدمات حمل و نقل بار و کالا را ارائه می‌دهند. مشهد و اردکان هر دو شهری در کشور ایران هستند. مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده و اردکان در استان یزد قرار دارد.
برای ارسال بار از مشهد به اردکان می‌توانید از خدمات باربری‌ها استفاده کنید. باربری‌ها در ایران برای حمل و نقل بار و کالا از طریق راه‌های مختلف از جمله جاده‌ها، راه‌آهن و حمل و نقل هوایی فعالیت می‌کنند.
شما می‌توانید با استفاده از منابع مختلف مانند دایرکتوری باربری‌ها، سایت‌های حمل و نقل بار، یا با مشاوره افرادی که تجربه ارسال بار را داشته‌اند، اطلاعات دقیق‌تری درباره باربری‌های مشهد به اردکان بدست آورید. این منابع می‌توانند شامل نام و شماره تماس باربری‌ها، شرایط حمل و نقل، قیمت‌ها و سایر جزئیات مربوط به ارسال بار باشند.
دو مسافت بین مشهد تا اردکان 902 و 964 کیلومتر می باشد.


درخواست خاور بزرگ 6 متری مسقف

خاور بزرگ 6 متری مسقف از رایج ترین ماشین های مخصوص باربری است که نوع مسقف آن برای حمل بار بین شهرهای مختلف بسیار مرسوم و رایج می باشد.
همچنین بارهای ارزشمند و نیز اثاثیه منزل با خاور مسقف حمل می شود.
هر چند خاور مورد نظر، اصطلاحا خاور 6بزرگ 6 متری اطلاق می شود اما معمولا خاور یا کامیونت سایز بزرگ دارای اتاق بار حدود 5 متر تا 5/5 متر است.

باربری مشهد به اردکان - در پایان مجددا تاکید می نماییم باربری نتسان جهت اسباب کشی و اساس کشی از مشهد توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون ده چرخ و ... در تابستان 1402 با تخفیف 40% در خدمت شما هستیم.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به اردکان ،باربری مشهد به اردکان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: