باربری ماشین سنگین عید 1401| اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری ماشین سنگین عید 1401– ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ماشین حمل بار در کارخانه-حمل بار با ماشین سواری-اسم ماشین باربری-درخواست ماشین سنگین-ماشین باربری اسباب بازی-اسم باربری-ماشین باربری خواهیم پرداخت.

باربری ماشین سنگین عید 1401-  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ماشین حمل بار در کارخانه-حمل بار با ماشین سواری-اسم ماشین باربری-درخواست ماشین سنگین-ماشین باربری اسباب بازی-اسم باربری-ماشین باربری) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

باربری ماشین سنگین شامل تمام ماشین‌های سنگینی می‌شود که در باربری استفاده می‌شوند. انواع کامیون  ، شامل دسته بندی کلی از ماشین های حمل بار است. در تعریف کلی کامیون وسیله نقلیه موتوری برای حمل بار است که برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع کار , حجم بار , وزن بار و نحوه جابه جایی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. کامیون ها دارای ظرفیت های مختلفی هستند که به طور معمول این ظرفیت از 4 تن به بالا شروع می شود.

انواع کامیون , بر اساس میزان ظرفیت: اگر شما برای حمل بار خود به دنبال یک وسیله باری باشید اولین نکته ای که اهمیت پیدا می کند وزن بار شما است . چرا که نوع وسیله نقلیه باربری و اتوبار بر اساس وزن بار شما انتخاب می شود .انواع ماشین های باری موجود در ایران بر اساس ظرفیت :

1) وانت بار :  برای حمل بارهای کوچک و سبک از این وسیله باربری استفاده می شود. وانت بار وسیله ای برای حمل بارهای کوچک با وزن کم می باشد.از این وسیله نمی توان برای حمل بار های صنعتی سنگین استفاده کرد.

2) وانت نیسان : این وسلیه باربری و اتوبار که توانایی حمل بار تا 2 تن را دارد.وانت نیسان نوعی وسیله باربری است که می تواند باری به وزن 2 تن را نیز جابجا و حمل کند. البته ظرفیت این ماشین باری نهایتا 2 تن می باشد.

3) خاور : کامیونت هایی که دارای ظرفیت بین 3 تن تا حداکثر 6 تن هستند . که خاور مسقف اکثرا توسط اتوبار ها جهت حمل اثاثیه به کار گرفته می شوند.خاور نوعی کامیونت است که ظرفیت حمل بار آن نهایتا 6 تن می باشد و نسبت به نیسان ظرفیت و گنجایش بیشتری دارد و برای مسافت های دور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

4) کامیون تک محور : این وسیله که به کامیون تک شهرت دارد ظرفیت حمل 10 تن بار را دارد.کامیون تک محور نوعی وسیله حمل بار است که ظرفیتی حدود 10 تن دارد و برای حمل بارهای صنعتی و نیمه صنعتی مناسب است.

5) کامیون دو محور : این نوع کامیون را اصطلاحا کامیون جفت می نامند و کامیون جفت ظرفیت حمل 15 تن بار را دارد.کامیون دو محور که به آن کامیون جفت نیز می گویند ظرفیتی حدود 15 تن دارد و بسیار مناسب برای حمل بار های سنگین می باشد.

6) تریلی : همان کشنده های هستند که انواع بارکش را حمل می کنند و برای بار های بالای 15 تن از آنها استفاده می شود و حداکثر وزن استاندارد مجاز برای تریلی ها 22 است.تریلی توانایی بارکشی انواع ماشین ها را نیز دارند و وزنی بین 15 تا 22 تن را می تواند تحمل کند و عمل بارکشی را به سهولت انجام دهد.

باربری ماشین سنگین عید 1401 و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عباراتباربری ماشین سنگین - ماشین حمل بار در کارخانه-حمل بار با ماشین سواری-اسم ماشین باربری-درخواست ماشین سنگین-ماشین باربری اسباب بازی-اسم باربری-ماشین باربری را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: