باربری مشهد به آمل | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به آمل – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری - چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت-نوشهر- تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به آمل -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری - چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت-نوشهر- تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


طبیعتی بکر واقع در بخش مرکزی استان مازندران
در همه شهر های شمال کشور عزیزمان ایران، ما شاهد زیبایی هایی هستیم که از وجود دریا، جنگل ها، کوه ها و مناظر طبیعی از جمله آبشارها، غارها و… تشکیل می گردند. در یکی از آنها به نام شهرستان آمل به بررسی جاذبه های طبیعی می پردازیم و این شهر مملو از مکان های دیدنی و جاذبه های تماشایی را مقصد سفر امروزمان قرار می دهیم. 
شهرستان آمل
اگه بخواهیم به جاذبه های این شهر دوست داشتنی به طور مفصل بپردازیم قطعا زمان کم می آوریم اما اشاره کوتاهی به برخی از معروفترین این جاذبه ها خواهیم داشت. باربری مشهد به آمل -  جنگل الیمستان، پارک جنگلی هلومسر، پارک میرزا کوچک خان جنگلی، غارهای دستکند، آبگرم استراباکو و بسیاری دیگر را می توان از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دیدنی شهرستان آمل برشمرد.
طبیعت شهرستان آمل
پارک جنگلی میرزا کوچک خان

این پارک ۴۴۰ هکتار مساحت دارد و در کیلومتر ۱۸ جاده آمل به تهران قرار گرفته است. پارک جنگلی میرزا کوچک خان با تلفیقی از جاده های زیبا و درختان سر به فلک کشیده، از بزرگترین پارک های جنگلی در خاورمیانه و دومین پارک جنگلی بزرگ در استان مازندران محسوب می گردد. این پارک شامل امکانات تفرجگاهی آلاچیق، آب آشامیدنی، سرویس دستشویی، اجاق، میز و نیمکت، رستوران و قهوه خانه، سکوی چادر و وسایل بازی کودکان و جایگاه سوارکاری می باشد. دارای سه ورودی است و از جاذبه های آن می توان به جنگل انبوه، جاده جنگلی پارک، هزار پله، چشمه آب سرد، درختان کهن سال، مرتع جنگلی، درختان میوه‌ای و بسیاری دیگر اشاره کرد.
پارک جنگلی هلومسر
این پارک در ابتدای جاده آمل به امام زاده عبدالله قرار گرفته است و دارای مساحتی به اندازه ۶۷ هکتار است که به عنوان یکی از بزرگ ترین پارک های تفریحی و گردشگری در استان مازندران و شهرستان آمل محسوب می شود. این پارک همچنین به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب‌ شده است. باربری مشهد به آمل - لازم به ذکر است مرحله نخست ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی پارک جنگلی هلومسر در قالب ۲۷ هکتار با ایجاد سرویس‌های بهداشتی، نصب آلاچیق ها، سطل های جمع آوری زباله، کافی شاپ، نمازخانه و وسایل بازی کودکان صورت پذیرفت.
پارک دهکده طلایی آمل
این پارک در داخل شهر و شهرستان آمل واقع شده است. پارک دهکده طلایی آمل که بزرگ ترین پارک مازندران به حساب می آید، به عنوان یکی از زیباترین بوستان های ایران مطرح است.

روستای بلیران
از جاده‌ی قدیم بابل به آمل و در چند کیلومتری آمل جاده ای به سمت جنگل و کوه شما را هدایت می کند و مسیری پر از پیچ وخم که هر پیچش دارای زیبایی های بسیاری است. یک طرف کوه و جنگل و طرف دیگر آن شالیزار ها، مزارع و باغات است که دارای مناظر و چشم انداز هایی بکر است که چشم هر ببیننده ای را محو خود می کند. در انتهای این جاده به روستای زیبای بلیران می رسیم. این روستای بکر و دیدنی که در دل جنگل است، تا شهرستان آمل پانزده کیلومتر فاصله دارد. این روستا از شمال به روستای کم دره، از جنوب به جنگل های سرفراز شمال و کوه چلا، از شرق به جنگل های سرسبز و انبوه و رودخانه و نهایتا از غرب به جنگل و کوه محدود شده است.
باربری مشهد به آمل و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به آمل - ساری - چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت-نوشهر- تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به آمل،حمل بار از مشهد به آمل ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: