باربری مشهد به بندرگناوه | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بندرگناوه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بندرگناوه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


آشنایی با بندر گناوه و خرید در بازارهای معروف آن
بندر گناوه یکی از شهرهای دیدنی استان بوشهر است که به دلیل ساحل زیبا، حیات وحش و همچنین وجود بازارهای سنتی که در آن وجود دارد بسیار در بین گردشگران شهرت دارد. جالب است بدانید که نام این بندر در قدیم جنابه یا جنابا بوده است. بندر گناوه یکی از نقاط گردشگری در جنوب ایران است که سالانه میلیون ها نفر تنها به قصد خرید و رفتن به سواحل زیبای خلیج فارس به سمت آن می رود. اما ناگفته نماند که علاوه بر جاذبه های زیبا و دریای نیلگون خلیج فارس بازارهای خرید عمده ای هم در این شهر وجود دارد که مسافران زیادی را برای خرید به سمت این بندر جذب می کند. 
شهر گناوه
بندر گناوه از لحاظ جغرافیایی در ساحل خلیج فارس و میان بوشهر بندر دیلم به فاصله ی ۱۸ کیلومتری از شرق خورامام حسن قرار گرفته است. مطابق با آمار سرشماری که در سال ۱۳۹۰ در این شهر صورت گرفته جمعیت آن حدود ۶۴ هزار نفر بوده که این تاکنون حتما تغییر کرده است. لازم به ذکر است که بگوییم گناوه در ۱۶۰ کیلومتری بوشهر واقع است و با استان ‌هایی نظیر فارس، شهر دیلم و دشتستان همسایه می باشد.
چطور به گناوه برویم؟
برای رفتن به بندر گناوه باید از هر نقطه ایران که هستید خود را به استان بوشهر برسانید و از آنجا به بندر گناوه برسید.
تهران: تهران، قم، اراک، بروجرد، خرم آباد، دزفول، اهواز، ماهشهر، گناوه (۱۱ ساعت)
تهران: تهران، قم، اصفهان، شهررضا، سمیرم، گچساران، گناوه
اهواز: اهواز، بندر ماهشهر، هندیجان، بندر دیلم، گناوه (۴ ساعت)
شیراز: شیراز، قائمیه، شبانکاره، بندرگناوه (۵ ساعت)
آب و هوای بندر گناوه
با توجه به شرایط جغرافیایی که بندر گناوه دارا می باشد و نزدیکی آن به جنوب ایران و خلیج فارس قاعدتا باید انتظار شرایط هوایی گرم و مرطوب را داشته باشید. باربری مشهد به بندرگناوه -  از همین رو آب و هوای بندر گناوه هم گرم و مرطوب بوده و متوسط میزان بارانی که در این شهر می باشد ۱۵۰ میلی متر است و میانگین دما در این منطقه ۲۵ درجه و در ماه های گرم سال به ۵۰ درجه سانتی گراد می رسد. اگر خواستید به منظور تفریح به این منطقه ی جنوبی ایران سفر کنید بهترین موقع از زمان شروع فصل زمستان تا اواسط ماه اردیبهشت ماه است.
بازارهای گناوه
خب بریم سراغ اصل ماجرا که موضوع خرید در بازارهای گناوه است؛ در واقع مهمترین دلیل افراد برای سفر به بندر گناوه خرید کردن در این شهر بندری است. تقریبا اکثر اجناسی که در این منطقه به فروش می رسند خارجی هستند و اصطلاحاً به آنها ته لنجی می‌گویند. تنوع فراوان، ارزانی و برندهای ارائه شده در این بازارها از جمله مهم‌ ترین دلایل استقبال چشمگیر مردم از بندر گناوه است.
بازار اصلی بندر گناوه
بندر گناوه یک بازار اصلی دارد که در آن می توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را خریداری کنید. باربری مشهد به بندرگناوه -  از دست ‌فروش ‌هایی که در گوشه و کنار بازار دیده می‌ شوند، هم غافل نشوید؛ زیرا گاهی اوقات از این افراد نیز می ‌توانید کالاهای بسیار مناسبی خریداری کنید. بازار سیف یکی از معروف ترین بازارهایی است که می توانید برای خرید در بندر گناوه به سمت آن بروید.
بازار بندر دیلم
یکی دیگر از بازارهای بندر گناوه در فاصله ی ۶۸ کیلومتری غرب این بندر قرار گرفته است و برای رسیدن به آن تنها باید ۵۰ دقیقه یا حتی کمتر رانندگی کنید. این بندر در فاصله کمی از کشورهایی مثل کویت و عمارات قرار دارد از همین اجناسی از کشورهای سنگاپور، تایلند و چین به راحتی در این بندر پیدا می شود که تفاوت آن با دیگر مناطق کشور قیمت مناسب این محصولات با کیفیت می باشد.
باربری مشهد به بندرگناوه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بندرگناوه - بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بندرگناوه،حمل بار از مشهد به بندرگناوه ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: