نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به شهریار – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات تهران - رباط کریم - ری - ملارد- صالحیه - قرچک - گلستان- اندیشه-پرند - قدس- اسلامشهر- پاکدشت - ورامین- پردیس خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به شهریار -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (تهران - رباط کریم - ری - ملارد- صالحیه - قرچک - گلستان- اندیشه-پرند - قدس- اسلامشهر- پاکدشت - ورامین- پردیس) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهریار، ییلاقی در نزدیکی تهران

شهریار یکی از ییلاق‌های نزدیک تهران است که اغلب در روزهای آخری هفته مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. اغلب جاهای دیدنی شهریار در میان طبیعت این شهر است اما نباید از فرهنگ و تاریخ شهریار غافل ماند. تهران به عنوان پایتخت ایران، یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای ایران نیز به حساب می‌آید. از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی مردم در تهران، سفر به ییلاق‌های اطراف تهران است. در میان ییلاقات تهران، شهر شهریار یکی از خوش آب‌وهواترین و زیباترین ییلاقات محسوب می‌شود.

شهریار یکی از بخش های تهران می‌باشد که با مساحت حدود ۳۱۰ کیلومتر مربع دارای دیدنی‌های زیادی در خود جای داده است. مهم‌ترین جاذبه‌ شهریار به طبیعت زیبای آن باید اشاره کرد اما در ادامه به مهم‌ترین جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهریار اشاره خواهیم کرد. اگر سفری یک روزه به شهریار داشتید، حتما به این جاهای دیدنی در شهر سر بزنید.

جاهای دیدنی شهریار

تخت رستم شهریار

یکی از جاذبه‌های تاریخی شهرستان شهریار، تخت رستم است. این کوه در غرب روستای قجر شهرستان شهریار قرار گرفته و بالغ بر ۱۳۱۸ متر ارتفاع دارد. تخت رستم شهریار از بخش‌های مختلفی مانند یک سکوی بزرگ، یک چهارطاقی کوچک در دامنه شرقی کوه به وجود آمده است. باربری مشهد به شهریار - تخت رستم شهریار تلفیقی از یک اثر تاریخی در دل یک طبیعت بکر و زیبا به حساب می‌آید و همین موضوع موجب شده تا این جاذبه گردشگری شهریار مکان مناسبی برای گردش و تفریح به شمار برود.

قلعه دهشاد شهریار

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان شهریار، قلعه دهشاد است. قلعه دهشاد را باید تنها قلعه روستایی در ایران دانست که هنوز سکونتگاه افراد زیادی را در خود جای داده است.

قلعه دهشاد شهریار  چهار برج در چهار سمت خود دارد. از این برج‌ها در گذشته برای دیده‌بانی استفاده می‌شد. سقف قلعه دهشاد به صورت ذوزنقه‌ای طراحی شده و دو طاق‌نما را در دو سمت خود جای داده است. مصالح اصلی ساخت بنا، آجر بوده است. براساس اسناد و مدارک قدمت قلعه دهشاد به دوران قاجار بازمی‌گردد.

پل دختر بادامک

یکی از بناهای تاریخی شهریار که با طبیعت آن گره خورده، پل دختر بادامک است. این پل در روستای بادامک و در جنوب شرقی سعیدآباد و شرق شهریار قرار دارد. باربری مشهد به شهریار - پل از یک چشمه طاق تشکیل شده و به شکل گهواره ساخته شده است. مصالح اصلی ساخت پل، آجر بوده و ارتفاع طاق پل در حدود چهار متر می‌باشد. پل دختر بادامک متعلق به دوران قاجار است.

تپه جوقین شهریار

یکی از بکرترین و زیبا‌ترین جاذبه‌های شهرستان شهریار، تپه جوقین است. به نظر برخی کارشناسان تپه جوقین متعلق به دوران تاریخی بعد از اسلام بوده و این بنا در سال ۱۳۷۹ به عنوان آثار ملی ایران به ثبت رسید. تپه جوقین را مهم‌ترین بنای خشتی منطقه می‌دانند. برج و بارو‌های موجود بر روی تپه نشان می‌دهد که ممکن است بنا در دروان پیش از اسلام ساخته شده باشد. به صورت کلی تپه جوقین یک قلعه نظامی و تمام خشتی بوده که نشانه‌های از معماری ساسانیان را با خود حمل می‌کند. با این حال هنوز هیچ کاوشی بر روی تپه انجام نشده است. مردم محلی اما این قلعه نظامی را به بهرام چوبین نسبت می‌دهند.

باربری مشهد به شهریار و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به شهریار - تهران - رباط کریم - ری - ملارد- صالحیه - قرچک - گلستان- اندیشه-پرند - قدس- اسلامشهر- پاکدشت - ورامین- پردیس را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به شهریار،حمل بار از مشهد به شهریار ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: