اثاث کشی و اسباب کشی از الهیه توسط باربری مشهد خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

اثاث کشی و اسباب کشی از الهیه توسط باربری مشهد خاور نیسان

حمل بار و اثاثیه از منطقه الهیه مشهد تخصص باربری مشهد می باشد ما در این مجموعه حمل و نقل ثابت نموده اییم که در بین همکاران بهترین گزینه می باشیم به چند دلیل 1- ما نزدیکترین باربری به الهیه می باشیم 2- ارزانترین باربری در سطح مشهد می باشیم 3- دارای کارگران با تجربه و ماهر داریم 4- انواع ماشین های مدل بالای نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ داریم که به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده به سرویس دهی می باشند.

دلایل فوق نشان دهنده تمایز میان این موسسه و سایر موسسات حمل و نقل میباشد اما رد مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این مجموعه در ابتدا با نام تجاری نتسان آغاز به کار کرد که بعدها به نام تجاری توانا تغییر نام داد هم اکنون این موسسه حمل و نقل یکی از موفق ترین باربری های سطح کشور می باشد که در تهران و مشهد سرویس دهی می نماید.

محله الهیه مشهد در منطقه 12 شهرداری مشهد قرار دارد. الهیه جدیدترین و مهندسی ساز ترین محله مشهد است که این روزها از رونق خوبی هم برخوردار است. اکثر آن را مجتمع های آپارتمانی نوساز و مدرن تشکیل می دهد. بافت منطقه جوان است. نسبت به مرکز شهر کمی دور است و اگر وسیله نقلیه نداشته باشید ممکن است کمی اذیت شوید. خط 3 مترو مشهد که در دست احداث است از بلوار امیریه که از بزرگترین خیابان های الهیه است می گذرد.

الهیه مشهد از جنوب و جنوب غربی به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و از شمال و شمال شرقی به بزرگراه آسیایی منتهی می شود. الهیه تا چند سال پیش جزو نقاط ارزان مشهد بود اما امروزه یکی از مناطق و محله های متوسط مشهد به حساب می آید. مهندسی ساز بودن خیابان ها و واحدهای آپارتمانی شیک و مدرن دلیلی برای رشد سریع این محله بوده اند.

باربری مشهد با افتخار تعدادی از اکیپ های خود را جهت سرویس دهی سریع و به موقع در این مکان مستقر نموده است. ما در این باربری آماده هستیم در بهترین شرایط و با مجهزترین خودروهای هر نوع بار سبک و سنگین از جمله گاوصندوق – پیانو – یخچال ساید – بوفه های قدیمی – لوازم حساس مانند لوستر و ... را حمل و جابجا نماییم و در صورت نیاز آن را در مقصد نصب کرده و تحویل دهیم.

باربری مشهد شرایط ویژه ای را برای بارهای کم حجم در نظر گرفته است که میتواند ایده ای خوبی برای این دسته از مشتریان باشد تا بتوانند با کمترین کرایه و نرخنامه بار خود را به مقصد حمل نمایند. از جمله خدمات باربری مشهد می توان به حمل سریع و ارسال در کمترین زمان - پاسخگویی شبانه روزی 7 روز هفته، 24 ساعته - بارنامه معتبر پیگیری آنلاین بار - بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی - بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا - کادری مجرب حمل بار توسط افراد با سابقه - انتقال تجهیزات حساس و پزشکی توسط پرسنل با تجربه - جا به جایی تجهیزات سنگین  اشاره نمود.

اگر شما خواننده گرامی تاکنون از این باربری سرویس سفارش داده باشید قطعا متوجه این واقعیت شده اید که انصافا هم اکنون این باربری ارزانترین باربری در مشهد و منطقه الهی می باشد و کمتر کسی را شما میتوانید بشناسید که باربری توانا را به عنوان ارزانترین باربری نشناسد. اما همانطور که قبلا گفته شد همچنان بر روی این کاهش قیمت به شدت تمرکز شده است تا این کاهش تعرفه و نرخنامه همچنان به کاهش خود ادامه دهد.

با توجه به وجود کارگران جوان و متعد و با اخلاق در این باربری که بیش از 10 سال می باشد که با این مجموعه همکاری می نمایند شما می توانید با آسودگی خاطر حمل بار خود را به ما بسپارید و در مقصد تحویل نمایید. تعهد ما تضمین و سلامتی کالای شما در مقصد می باشد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: