ارزان و مطمئن حمل بار و اثاثیه از بلوار رضوی با باربری مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان و مطمئن حمل بار و اثاثیه از بلوار رضوی با باربری مشهد 

ابتدا در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این مجموعه حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود در ابتدا نام این مجموعه نتسان بود که بعدا به توانا تغییر نام داده شده هم اکنون این موسسه حمل و نقل دارای صدها اکیپ در تهران و مشهد دارد که به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در حال اثاث کشی و اسباب کشی همشهریان عزیز  در تمام خیابان ها بلوار ها و میادین از جمله بلوار رضوی می باشند.

دو هدف اساسی و مهم مشخص شده توسط باربری مشهد عبارت بود:

1- باید نرخنامه تعرفه و کرایه سرویس های حمل هر نوع بار توسط این مجموعه زیر قیمت تمام باربری های سراسر کشور باشد.

 2- این باربری بایستی بالاترین سقف کیفیت خدمات را ارائه دهد هم از نظر تنوع انواع ماشین های سبک و سنگین و هم از نظر کارگران ماهر و باسابقه که خوشبختانه اکنون با افتخار اعلام می نماییم که این موسسه به تمام اهداف خود رسیده است.

بلوار رضوی مشهد در منطقه 9 مشهد واقع شده است. دانشگاه فردوسی مشهد در مجاورت بلوار رضوی قرار دارد. هتل پردیسان و مرکز تربیت معلم شهید هاشمی‌نژاد در حاشیه بلوار رضوی قرار دارند. بعضی از خیابان‌های این منطقه، خاقانی، عنصری و دهخدا هستند. بلوار رضوی از شمال به بزرگراه کلانتری، از جنوب به بلوار پیروزی، از شرق به بلوار خاقانی و از غرب به دانشگاه فردوسی می‌رسد.

تنوع گسترده از انواع خودروها و ماشین های سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است این مجموعه حداکثر میزان رضایتمندی مشتریان را از آن خود نماید. چرا که برای هر حجم از بار مشتری مجموعه ما ماشین متناسب با آن را در اختیار مشتری قرار میدهد و این خود تا حد زیادی باعث کاهش قیمت تمام شده برای مشتریان عزیز میشود.

با توجه به توضیحات فوق اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از بلوار رضوی و یا هر محله ایی دیگر از شهر مشهد را دارید قطعا باربری مشهد هم نزدیکترین باربری به شما می باشد و هم اینکه ارزانترین باربری می باشد بنابراین توصیه اکید می نماییم که حتما و حتما قبل از سفارش با یکی از شماره های این مجموعه تماس برقرار نمایید و ضمن دریافت قیمت از مشاوره های دلسوزانه و مشفقانه مسئولین این باربری مطلع شوید.

یکی از خدمات خاص باربری مشهد بسته بندی اثاثیه می باشد. در مورد ضرورت بسته بندی اثاثیه منزل و اداری قبل جابجایی اثاثیه همین مقدار اشاره شاید کافی باشد که اگر اثاثیه به صورت حرفه ایی بسته بندی شود باعث خواهد شد گاهی تا 30% در فضای ماشین صرف جویی شود و همچنین بسته بندی دقیق و درست اثاثیه باعث می شود مدت زمان چیدن بار و اثاثیه در ماشین و همچنین تخلیه بار تا 50% کاهش یابد.

گروه باربری مشهد و باربری تهران بسته بندی اصولی و حرفه ای بار و اثاثیه شما را قبل حمل و جابجایی یکی از سرویس های مهم و ضروری میداند که در صورت تمایل مشتری این کار توسط کارگر و نیروی متخصص در این زمینه صورت خواهد گرفت و بعد از آن حمل بار و اثاثیه انجام خواهد شد.

همچنین باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد بانیسان یا خاور ،باربری مشهد بانیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: