اثاث کشی و اسباب کشی در بلوار هفت تیر با باربری مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

اثاث کشی و اسباب کشی در بلوار هفت تیر با باربری مشهد 

حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی برخلاف ظاهر ساده آن کار تخصصی و پر زحمت می باشد لذا توصیه می نماییم در هنگام اثاث کشی و یا حمل کالاهای اداری حتما از یک باربری که هم تجربه کافی داشته باشد و هم قیمت منصفانه ارائه نماید استفاده نمایید از طرفی باربری خوب باربری می باشد که به محل بارگیری نزدیک باشد و اهالی محل به خوبی آن موسسه را بشناسند.

اگر ساکن بلوار هفت تیر مشهد هستید و یا در این بلوار کسب و کار دارید و قصد دارید نقل مکان نمایید شک نکنید باربری مشهد نزدیکترین باربری به شما هم محله ایی عزیز می باشد. از طرفی دیگر نرخنامه کرایه و تعرفه حمل بار در مجموعه عظیم باربری مشهد زیر قیمت تمام باربری های شهر می باشد این موضوع را همشهریان عزیز بارها و بارها به ما اعلام نموده اند.

ما در کنار حمل بار و اثاثیه شما عزیزان کار بسته بندی اصولی – باز و بست نمودن پرده و کرکره – باز و بست انواع لوستر را با کمال میل انجام خواهیم داد.نیروها و کارگران این باربری دارای چندین سال سابقه درخشان و بدون حاشیه در این مجموعه را دارا هستند و بنابراین کاملا قابل اعتماد می باشند. کارگران در اسباب کشی منزل نقش مهمی را برعهده دارند و میشه به جرات گفت که یکی از مهمترین بخش های یک اثاث کشی منزل استفاده از کارگران مجرب و متخصص و مجرب در این زمینه میباشد .

بلوار هفت تیر مشهد در منطقه 9 مشهد قرار گرفته است. ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد در ابتدای بلوار هفت تیر واقع شده که دسترسی به نقاط مختلف شهر مشهد را آسان می نماید. بلوار هفت تیر در گذشته به عنوان منطقه آب و برق مشهد شناخته می شده که امروزه هم بسیاری از اهالی مشهد به این عنوان از این منطقه نام می‌برند. هتل شرکت نفت و پارک لاله در حاشیه بلوار هفت تیر واقع شدند.

بلوار هفت‌تیر از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب‌وبرق، از شرق به بلوار هنرستان و از غرب به بلوار حافظ و ویلا می‌رسد.

یکی از مسائل مهم در اسباب کشی جا به جایی و حمل اجسام سنگین است. اگر برای جا به جایی این اجسام اطلاعات کافی نداشته باشیم علاوه بر خساراتی که در حین جابه جایی ممکن است به منزل و خود وسیله مورد نظر وارد شود عوارض جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد خواهد کرد. مشکلاتی مانند دیسک کمر و آرتروز از این قبیل هستند که گاهی اوقات تا پایان عمر فرد از آنها رنج خواهد برد. اینجاست که اهمیت یک شرکت باربری با تجربه بیشتر خود نمایی خواهد کرد. استفاده از کارگران متخصص که نحوه جا به جایی صحیح این وسایل سنگین را آموزش دیده اند بسیار عاقلانه خواهد بود و از عوارض احتمالی بعدی جلوگیری خواهد کرد.

منظم بودن و به موقع رسیدن نیز یکی دیگر از ملزومات یک باربری موفق می باشد. یکی از مشتریان ما در مورد حوادث اسباب کشی و  اثاث کشی  میگفت متاسفانه به علت عدم آشنایی با شرکت های مطمئن در زمینه اسباب کشی و اثاث کشی از طریق سایت دیوار به یک شرکت تماس گرفتم و به توافق رسیدیم که در تاریخ و ساعت مشخص برای حمل اسباب و وسایل به منزل ما مراجعه کنند اما با وجود اینکه همه چیز دقیق مشخص شده بود و توافق شده بود که در ساعت 10 صبح در محل حضور داشته باشند اما عدم تعهد باعث شد که ساعت 7 بعداظهر برای حمل وسایل در محل حضور پیدا کنن و این به شدت باعث  بهم ریختگی برنامه ما شد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: