خاور نیسان کامیون مستقر در میدان توحید با باربری مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

خاور نیسان کامیون مستقر در میدان توحید با باربری مشهد

ما در موسسه حمل و نقل باربری مشهد انواع مختلف از ماشین های سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ را فراهم نموده ایم تا بتوانیم به شایستگی خدمات خود را به هموطنان عزیز در شهر مشهد و تمام خیابان ها و میدان ها و بلوارها ارائه دهیم از جمله میدان توحید مشهد.

تجهیزات مدرن اسباب کشی وجود کارگران دوره دیده و مطمئن همچنین صدها ماشین مدل بالا باعث شده است تا این باربری را به عنوان مجهزترین باربری ایران بشناسند.از سوی دیگر این باربری با ارائه سیاست های خاص توانسته است قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را تا 70% کاهش دهد.

میدان توحید مشهد مابین مناطق 1 و 2 مشهد قرار دارد. از گذشته میدان توحید رو به فلکه دروازه قوچان می‌شناسند و امروزه هم این نام در بین مردم مشهد رواج دارد. میدان توحید مشهد از قدیم به عنوان مرکز خرید انواع ذغال، انواع پرندگان و جوندگان زینتی، و بزرگترین آکواریوم فروشی‌های آب شور و شیرین شناخته میشده است. بیمارستان دکتر شیخ در نزدیکی این میدان واقع شده است.

میدان توحید از شمال به سه‌راه کاشانی، از جنوب به خیابان سنایی، از شرق به میدان شهدا و از غرب به چهارراه میدان‌بار می‌رسد.

ما در مجموعه باربری مشهد همیشه حق را به مشتری میدهیم و اعتقاد داریم این مشتری هست که باید اجازه داشته باشد انتقاد کند و اگر شکایتی داشته باشد مطرح نماید در همین راستا شرایط توسط این مجموعه فراهم شده است تا بتواند مشتری حرفهای دلش را مطرح نمایید و ما بتوانیم ایرادات کار خود را برطرف نماییم.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این مجموعه حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود. از آغاز فعالیت این مجموعه دو هدف اصلی همیشه دنبال شد 1- ارزانترین باربری 2- مستقر در تمامی خیابان ها و بلوارهای شهر.

خوشبختانه هم اکنون باربری مشهد در تمام بلوارها و میدان ها و خیابان ها از جمله میدان توحید مستقر می باشد و آماده است تا با حداقل زمان ممکن و در کمتر از 10 دقیقه در محل بارگیری اماده حضور یابد.

باز و بسته نمودن انواع وسایل حساس و غیرحساس که نیاز به باز و بسته نمودن دارند از جمله لوستر پرده کرکره کولر و ... از دیگر تخصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد که به صورت تضمینی و توسط افرادی متخصص انجام می پذیرد. یکی دیگر از خدمات خاص باربری مشهد حمل بار های سنگین بین طبقات می باشد از جمله وسایل سنگین عبارتنداز 1- میزهای نهارخوری بالای 8 نفر 2- پیانو 3- گاوصندوق 4- بوفه های قدیمی 5- یخچال ساید 6- ....

بنابراین اگر ساکن میدان توحید مشهد هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه دارید حتما با باربری مشهد با نام تجاری نتسان تماس حاصب فرمایید تا بلافاصله یکی از اکیپ های ما در حمل سکونت شما حاضر شود و با کمال میل نسبت به حمل بار و اثاثیه شما اقدام نماید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: