بزرگترین باربری مشهد مستقر در بلوار موسوی قوچانی خاور مسقف
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین باربری مشهد مستقر در بلوار موسوی قوچانی خاور مسقف

اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از هرکجای شهر مشهد و حومه شهر از جمله بلوار موسوی قوچانی در شهر مشهد و به بیرون از شهر و اقصی نقاط کشور ارسال نمایید ما منتظر تماس شما هستیم و کار حمل و جابجایی را با ارزانترین قیمت انجام خواهیم داد.

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از همان ابتدای شروع به کار, مدیران مجموعه تصمیم گرفتن خیلی زود این باربری را به عنوان ارزانترین باربری ایران در بین هموطنان معرفی نمایند. خوشبختانه این اتفاق افتاد و هم اکنون در میان انبوهی از باربری ها در سطح کشور باربری مشهد و باربری تهران ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه حمل را دارا هستند.

بلوار موسوی قوچانی مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. شهرک نان رضوی و شهرک فتح‌المبین دو شهرک بزرگ این منطقه هستند. باغ آستان قدس رضوی و پژوهشکده بوعلی در حاشیه این بلوار قرار گرفتند. انتهای بلوار موسوی قوچانی مشهد به بوستان حجاب هدایت میرسد. هتل صبا و هتل صدف مشهد در ابتدای این خیابان واقع شدند.

بلوار موسوی قوچانی از شمال به بلوار هدایت، از جنوب به بلوار قرنی، از شرق به بلوار ابوطالب و از غرب به بلوار خیام شمالی می‌رسد.

مدیران موسسه حمل و نقل باربری مشهد به هم محله ایی های عزیز اطمینان می دهند که این باربری با کیفیت ترین – مجهزترین – ارزانترین و نزدیکترین باربری در بلوار موسوی قوچانی می باشد. در صورتی که تصمیم به اسباب کشی و اثاث کشی دارید قطعا باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین گزینه برای شما همشهری عزیز می باشد.

تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که هر نوع نیاز مشتری در انتخاب ماشین برآورده شود. علاوه بر وجود تنوع گسترده از انواع خودروهای مدل بالا وجود کارگران ماهر و دوره دیده همچنین بارچین های حرفه ایی باعث افزایش بیش از بیش این موسسه حمل و نقل شده است.

باربری مشهد آماده حمل بار و اثاثیه شما همشهریان عزیز از محله بلوار موسوی قوچانی با 70% تخفیف و زیر  قیمت تمام باربری های مشهد همراه با بسته بندی و کارگران ماهر و خاور نیسان کامیون می باشد.

ما در باربری مشهد علاوه بر حمل و جابجایی، خدمات جانبی و بسیار مهم دیگری داریم که تعدادی از آنها به شرح زیر می باشد.

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل و ... می باشد.

2-مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

در مقالات بعدی بیشتر در مورد خدمات جانبی این باربری صحبت خواهیم کرد... ما در باربری مشهد منتطر تماس شما خواهیم بود.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: