حمل بار و اثاثیه از بلوار هدایت توسط باربری مشهد تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از بلوار هدایت توسط باربری مشهد تخفیف ویژه

اگر می خواهید از منطقه و بلوار هدایت در مشهد اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و به دنبال یک باربری مطمئن می گردید و از طرفی میخواهید با کمترین قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه این کار را انجام دهید قطعا بدانید باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین گزینه می باشد چرا که تمام آن چیزی را که شما همشهری عزیز به دنبالش هستید را دارا می باشد.

باربری مشهد هم ارزانترین باربری در مشهد می باشد و هم این که این باربری در تمام خیابان های مهم شهر مشهد از جمله بلوار هدایت مستقر بوده و نزدیکترین به این محله می باشد از طرفی داشتن اکیپ های با تجربه و کارگران دارای بیمه و سوابق بالا در اسباب کشی و اثاث کشی این مجموعه عظیم را تبدیل به یک باربری مجهز نموده است.

صدها نوع خودرو مدل بالا از جمله نیسان – پیکان وانت – کامیون – کامیونت – تریلی – ده چرخ و... باعث شده است که هرنوع نیاز مشتری توسط باربری مشهد تامین شود بسته بندی اثاثیه منزل و کالاهای اداری نیز از دیگر خدمات پایه و مهم این باربری به مشتریان خود می باشد تا با بهترین و مطمئن ترین شکل ممکن کار حمل و اثاث کشی انجام شود.

بلوار هدایت مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. دو شهرک به نام‌های شهرک نان رضوی و شهرک امام، در بلوار هدایت مشهد واقع شدند. بوستان حجاب هدایت هم بخشی از حاشیه بلوار هدایت رو در برگرفته. بلوار هدایت در مجاورت بزرگراه شهید چراغچی قرار گرفته که از طریق آن، می‌توانید به راحتی به سایر نقاط مشهد دسترسی داشته باشید.

بلوار هدایت از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار عبدالمطلب، از شرق به مطهری شمالی و از غرب به بلوار خیام شمالی می‌رسد.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه از آغاز به کار خود بنا را بر این نهاد تا با کاهش حداکثری نرخنامه و کرایه خود را به عنوان ارزانترین باربری در ایران و به طور خاص در تهران و مشهد معرفی نماید که خوشبختانه خیلی زود این اتفاق افتاد و هم اکنون باربری مشهد و باربری تهران در دو شهر مشهد و تهران در بین مردم به عنوان ارزانترین باربری شهرت یافته است.

از جمله خدمات ویژه این موسسه حمل و نقل جابجایی بین شهری با تخفیفات بسیار شگفت انگیز می باشد به طوری که گاها در بعضی از مسیرهای پرتردد تا 70% تخفیف داده می شود که در نوع خود بی نظیر می باشد.

با توجه به اینکه شهر مشهد دومین شهر بزرگ و پرجمعیت کشور میباشد و زندگی شهری و ساختمانها هر روزه بلندتر میشوند اسباب کشی و جابجایی اثاث منزل قدری پیچیده و مشکل تر شده و شما به جهت حفظ و نگهداری از وسایل منزل خود به کارگران مجربی نیازمند هستید که جابجایی را به بهترین صورت و بدون صدمه و خسارت انجام دهد که این مهم به خوبی توسط کارگران ماهر و دوره دیده در باربری مشهد صورت می پذیرد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبا نیسان یا خاور ،باربری مشهد،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: