نازلترین کرایه باربری تهران به الوند، تاکستان و بوئین زهرا قزوین
نوشته شده توسط : نتسان

نازلترین کرایه باربری تهران به الوند، تاکستان و بوئین زهرا قزوین 

باربری تهران با نام تجاری تهران در حدود یک دهه قبل به صورت همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و این مجموعه از آغاز فعالیت خود سعی نمود تا با کاهش شدید قیمت کرایه و نرخنامه حمل بار و اثاثیه و همچنین افزایش کیفیت سرویس دهی نام خود را در ذهن مخاطبان خود ماندگار نمایید .      

حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به قزوین - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به الوند - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به تاکستان  - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به بوئین زهرا - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به اقبالیه - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به آبیک - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به محمدیه - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به بیدستان - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به محمودآباد نمونه - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به شال - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به اسفرورین - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به آوج - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به دانسفهان - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به ضیاءآباد - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به خرمدشت - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به نرجه - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به سگزآباد - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به ارداق - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به آبگرم - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به خاکعلی -  حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به معلم‌کلایه - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به رازمیان - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به سیردان - حمل بار و اثاثیه با باربری تهران به کوهین

اما از جمله خدمات باربری تهران به استان قزوین و شهرهای این استان میتواند به :

1- باربری تهران متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا تهران به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل یافت آباد و ... می باشد.

2-مجموعه بزرگ و عظیم باربری تهران با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هر ساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری تهران با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری تهران ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا تهران به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

اما در ادامه بیشتر در مورد شهرهای مهم استان قزوین بدانیم:

باربری تهران به قزوین : قَزوین یکی از شهرهای ایران است که در قسمت مرکزی این کشور واقع شده و در گذشته برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده‌ است. شهر قزوین، مرکز استان قزوین، در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌است. تاریخچه و ریشه شهر قزوین به دوران ساسانیان باز می‌گردد زمانی که به دستور شاپور پادشاه ساسانی رونق یافت. قزوین شاه‌راه اقتصادی جاده ابریشم، سال‌ها محل گذر تجار و بازرگانانی بود که کالاهای خود را از شرق به غرب می‌بردند.

باربری تهران به الوند: قله الوند اسطوره ایی ترین قله در کوهستان الوند است و3428 متر ارتفاع دارد و یکی از۱۵۱۵قله بسیار برجسته جهان به‌شمار میرود این کوه در فاصله صخرهٔ بزرگ کوه الوند و دامنهٔ جنوبی آن که رو به تویسرکان است، شکافی کوچک و گود، سنگچین شده‌است. برخی عقیده دارند که این شکاف آرامگاه سام پسر نوح است.

باربری تهران به تاکستان : تاکستان مرکز شهرستان تاکستان در استان قزوینِ در شمال غربی ایران است. ارتفاع متوسط این شهر از سطح دریا ۱٬۲۶۵ متر می‌باشد. فاصله تاکستان تا مرکز استان (قزوین) ۳۵ کیلومتر که از جاده قدیم قزوین-همدان و آزادراه (قزوین–زنجان) به آن متصل است. تاکستان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای تات‌نشین و تات‌زبان ایران و جهان است.

باربری تهران به بوئین زهرا : بوئین‌زهرا شهری است در بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا استان قزوین ایران. این شهر در جنوب دشت قزوین و در ۵۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده‌است. بوئین‌زهرا در کنار جادهٔ همدان به تهران قرار گرفته‌است.

باربری تهران منتظر تماس همشهریان عزیز جهت ارسال بار و اثاثیه منزل و اداری از تهران به سراسر کشور از جمله استان قزوین و شهرهای الوند، تاکستان و بوئین زهرا می باشد.





:: برچسب‌ها: باربری تهران ،حمل بار تهران ،حمل بار از تهران به قزوین ،باربری تهران به قزوین ،ارزانترین باربری تهران به قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: