ارزانترین باربری تهران به مرودشت،جهرم، فسا و شیراز خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری تهران به مرودشت،جهرم، فسا و شیراز خاور نیسان

حمل بار از تهران به استان فارس تخصص باربری تهران می باشد چراکه روزانه چندین سرویس به این استان و شهرهای مختلف آن ارسال می شود . تقریبا به تمامی شهرهای استان فارس روزانه سرویس داریم.

حمل بار و اثاثیه از تهران به مرودشت - حمل بار و اثاثیه از تهران به جهرم - حمل بار و اثاثیه از تهران به فسا - حمل بار و اثاثیه از تهران به داراب - حمل بار و اثاثیه از تهران به لارستان - حمل بار و اثاثیه از تهران به فیروزآباد - حمل بار و اثاثیه از تهران به ممسنی - حمل بار و اثاثیه از تهران به آباده - حمل بار و اثاثیه از تهران به اقلید - حمل بار و اثاثیه از تهران به لامرد - حمل بار و اثاثیه از تهران به کوار - حمل بار و اثاثیه از تهران به نی‌ریز - حمل بار و اثاثیه از تهران به زرین‌دشت - حمل بار و اثاثیه از تهران به قیر و کارزین - حمل بار و اثاثیه از تهران به استهبان - حمل بار و اثاثیه از تهران به مُهر - حمل بار و اثاثیه از تهران به زرقان - حمل بار و اثاثیه از تهران به کوه‌چنار - حمل بار و اثاثیه از تهران به خرامه - حمل بار و اثاثیه از تهران به گراش - حمل بار و اثاثیه از تهران به سپیدان -   حمل بار و اثاثیه از تهران به خرم‌بید -   حمل بار و اثاثیه از تهران به فراشبند -   حمل بار و اثاثیه از تهران به رستم -   حمل بار و اثاثیه از تهران به ارسنجان -   حمل بار و اثاثیه از تهران به خفر -  حمل بار و اثاثیه از تهران به خنج -  حمل بار و اثاثیه از تهران به اوز - حمل بار و اثاثیه از تهران به بیضا - حمل بار و اثاثیه از تهران به سروستان - حمل بار و اثاثیه از تهران به بختگان - حمل بار و اثاثیه از تهران به پاسارگاد - حمل بار و اثاثیه از تهران به بوانات

باربری تهران و باربری مشهد با نام تجاری نتسان بیش از یک دهه قبل به طور همزمان در تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود و در تمام این سالها تمام تلاش خود را در جهت ارائه سرویس هایی با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت به کار گرفته است. در ادامه بیشتر در مورد شهرهای مهم استان فارس مطالبی کوتاه بیان خواهیم نمود.

باربری تهران به شیراز : شهرستان شیراز یکی از شهرستان‌های استان فارس است. این شهرستان در سال ۱۳۱۶ به مرکزیت شهر شیراز تأسیس گردید. جمعیت این شهرستان بر اساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱٬۸۱۲٬۸۹۷ تن بوده‌است.

باربری تهران به مرودشت : شهرستان مرودشت یکی از شهرستان‌های استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر مرودشت است.

باربری تهران به کازرون : شهرستان کازرون یکی از شهرستان‌های استان فارس در کشور ایران است که در باختر این استان قرار دارد و مرکز آن شهر کازرون است. جمعیت این شهرستان ۲۱۱٬۳۴۱ تن می‌باشد که سومین شهرستان پرجمعیت استان فارس است. همچنین شهر کازرون با داشتن ۹۶٬۶۸۳ نفر جمعیت پنجمین شهر پرجمعیت استان فارس پس از شیراز، مرودشت، جهرم و فسا می‌باشد.

باربری تهران به فسا : شهرستان فسا یکی از شهرستانهای استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر فسا است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۲۰۵،۱۸۷ تن بوده‌است که پس از شهرستان های شیراز، مرودشت و کازرون چهارمین شهرستان پرجمعیت استان فارس می باشد.

باربری تهران به داراب : شهرستان داراب با قدمتی چندهزارساله در جنوب شرقی استان فارس قرار دارد. فاصله شهر داراب تا شیراز ۲۴۲ کیلومتر می‌باشد.

باربری تهران به جهرم : شهرستان جهرم یکی از شهرستان‌های استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر جهرم است.جمعیت این شهرستان بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران برابر با ۱۸۶٬۲۶۹ تن بوده‌است. بیشتر اهالی جهرم شیعه و فارسی زبان می‌باشند.

لارستان: لارستان یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس است. شهر لار مرکز شهرستان لارستان است. لارستان در استان فارس در حد فاصل شهرستان‌های داراب، زرین‌دشت، جهرم، قیر و کارزین، خنج، اوز، گراش و لامرد قرار دارد و در شرق و جنوب با حاجی‌آباد، بندرعباس و بستک در استان هرمزگان همجوار است.

فیروزآباد : شهرستان فیروزآباد از شهرستان‌های استان فارس است. مرکز این شهرستان شهر فیروزآباد است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۲۱٬۴۱۷ تن بوده‌است.

باربری تهران به استان فارس با ده ها اکیپ آماده سرویس دهی به صورت شبانه روز در خدمت همشهریان عزیز می باشد.





:: برچسب‌ها: باربری تهران ،حمل بار تهران،حمل بار از تهران به شیراز،باربری تهران به شیراز ،ارزانترین باربری تهران به شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: